glo™ Hyper Pro (model G6100) představuje naše doposud nejpokročilejší zařízení na zahřívání náplní. Zařízení Hyper Pro, vylepšené o technologii HeatBoost™, poskytuje ve srovnání s předchozími zařízeními glo™ ještě lepší požitek z chuti náplní. Součástí intuitivního uživatelského rozhraní je nyní záklopka TasteSelect™, které umožňuje otevřít zahřívací komoru a zvolit režim zahřívání jediným pohybem. Oba modely i nadále nabízejí dva různé režimy zahřívání– Standard pro delší požitek a Boost pro intenzivnější chuť náplní a rychlejší zahřátí. Řada Hyper Pro se může pochlubit inovativním displejem EasyView™, který umožňuje dokonalý přehled o základních funkcích, jako je předehřívání, jednotlivá použití a nabíjení.
glo™ Hyper Pro nabízí dva režimy intenzity užívání: Standard a Boost. Zařízení jsou na e-shopu dostupná ve třech barvách.
CO OBSAHUJE BALENÍ GLO™ HYPER PRO?
Částečně nabité zařízení glo™ Hyper Pro (model G6100), nabíjecí kabel USB-C, kartáček na čištění zařízení a uživatelská příručka.
JAKÉ JSOU BAREVNÉ VARIANTY ZAŘÍZENÍ GLO™ HYPER PRO (MODEL G6100)?
U modelu Hyper Pro (G6100) si můžeš vybrat ze 3 variant, konkrétně pak: Ruby Black (červeno-černá), Lapis Blue (modrá) a Purple Sapphire (fialová).
JAK SE ZAŘÍZENÍ glo™ HYPER PRO LIŠÍ OD MODELU glo™ HYPER X2?
Představujeme novou řadu Hyper Pro, naše dosud nejmodernější zařízení s novým elegantním tvarem, který dokonale padne do ruky, o rozměrech 96,4 × 36,5 × 21 mm.
Zařízení Hyper Pro, vylepšené o technologii HeatBoost™, poskytuje ve srovnání s předchozími zařízeními glo™ ještě lepší požitek z chuti náplní. Součástí intuitivního uživatelského rozhraní je nyní záklopka TasteSelect™, které umožňuje otevřít zahřívací komoru a zvolit režim zahřívání jediným pohybem. Oba modely i nadále nabízejí dva různé režimy zahřívání– Standard pro delší požitek a Boost pro intenzivnější chuť náplní a rychlejší zahřátí. Řada Hyper Pro se může pochlubit inovativním displejem EasyView™, který umožňuje dokonalý přehled o základních funkcích, jako je předehřívání, jednotlivá použití a nabíjení.
Hmotnost: Hyper X2 102 g, Hyper Pro 90 g.
Rozměr: Hyper X2 77.5 x 43.3 x 21.4 mm, Hyper Pro 96.4 x 36.5 x 21 mm
JAKÁ JE MAXIMÁLNÍ TEPLOTA ZAHŘÍVÁNÍ?
Technologie ohřevu pomocí jedné cívky umožňuje optimalizovanou energetickou účinnost, která poskytuje o 2 další užití navíc na jedno nabití oproti technologii zahřívání s dvěma cívkami. Technologii ohřevu s jednou indukční cívkou poznáte podle označení glo™ NEW HEATING TECHNOLOGY.
JAKÁ JE DÉLKA JEDNOHO POUŽITÍ?
V režimu Standard se doba použití prodlužuje až na 4 minuty a 30 sekund. Stačí 20 sekund předehřívání a můžete začít. V režimu Boost činí čistá doba použití až 3 minuty po 15 sekundách předehřívání.
K ČEMU SLOUŽÍ OTOČNÁ ZÁKLOPKA?
Záklopka TasteSelect™ je novou funkcí zařízení Hyper Pro. Umožňuje jedním pohybem otevřít zahřívací komoru a zvolit režim zahřívání: režim Standard pro delší požitek nebo režim Boost pro intenzivnější chuťové uspokojení.
JAKÉ JSOU PODMÍNKY NÁKUPU STARTOVACÍHO BALÍČKU SE ZAŘÍZENÍM GLO™?
Startovací balíček se zařízením glo™ a náplněmi do něj si můžeš dle Speciálních obchodních podmínek pořídit pouze jedenkrát a pouze v případě, že již zařízení glo™ nevlastníš, ledaže naše obchodní podmínky stanoví pro konkrétní limitovanou akci či produkt odlišně. Startovací balíček je totiž určen pouze novým spotřebitelům značky glo™. Proto není na e-shopu možné přidat do košíku více než jeden startovací balíček dané značky. Tvůj nárok na startovací balíček se zařízením glo™ budeme ověřovat v košíku - pokud jsi přihlášený uživatel, ověření proběhne automaticky. Pokud nakupuješ jako nepřihlášený uživatel, ověření proběhne pomocí ověření telefonního čísla. Po ověření telefonního čísla a v případě, že na startovací balíček nemáš nárok, ti bude zboží automaticky odstraněno z nákupního košíku.
JE TŘEBA ZAŘÍZENÍ ČISTIT? JAK NA TO?
Nevkládej do zařízení glo™ žádné cizí objekty, cigarety nebo tabákové náplně s výjimkou tabákových náplní neo™ Sticks navržených pro použití se zařízením glo™.
PROČ JE USB KABEL TAK KRÁTKÝ?
Naše zařízení se dobíjí přes standardní port USB-C. Kabely USB-C jsou dnes běžně dostupné a většina našich spotřebitelů je již má. Pro vaše pohodlí však balení obsahuje základní USB kabel určený pouze k nabíjení.
KOLIK PO SOBĚ JDOUCÍCH POUŽITÍ ZAŘÍZENÍ UMOŽŇUJE?
Zařízení Hyper Pro je navrženo tak, aby umožňovalo až 3 po sobě jdoucí použití při běžné pokojové teplotě (15–25 °C). Při vyšších teplotách se může počet po sobě jdoucích použití zařízení snížit. Zařízení nepoužívejte mimo doporučený teplotní rozsah (0–40 °C) – nemuselo by fungovat nebo by mohlo dojít k poškození baterie.
PARAMETRY POUŽITÍ (POČET POUŽITÍ, DOBA NABÍJENÍ)
Zařízení Hyper Pro umožňují až 20 použití na jedno nabití. Pomocí doporučených napájecích adaptérů (12,5 W (5 V / 2,5 A nebo 9 V / 1,5 A)) a kabelu USB-C podporujícího protokol USB-PD je lze nabít za méně než 90 minut.
MOHU K DOBÍJENÍ POUŽÍT POWERBANKU?
Ano, to je možné. Pokud začnete zařízení používat, zatímco je připojené k powerbance, přestane se nabíjet. Pro obnovení procesu nabíjení zařízení opětovně připojte.
MOHU BĚHEM POUŽÍIVÁNÍ ZMĚNIT REŽIM ZAHŘÍVÁNÍ?
Ne. Volba režimu se provádí před zahájením použití, otočením záklopky TasteSelect™. Poté již režim zahřívání změnit nelze.
TECHNOLOGIE HEATBOOST™ - CO TATO TECHNOLOGIE UMÍ?
V nejnovější generaci zařízení Hyper Pro jsme využili novou technologii HeatBoost™, která přináší mnohem lepší chuťové uspokojení. Naše nová technologie HeatBoost™ představuje optimalizovaný topný motor, elektrické obvody a teplotní profily. Zařízení je tedy energeticky efektivnější a umožňuje vyšší teplotu zahřívání, která dosahuje až 285 °C v režimu Standard a až 300 °C v režimu Boost při 20 použití na jedno nabití. Navíc umožňuje delší dobu použití, a to až 4 minuty a 30 sekund v režimu Standard.
RYCHLÉ NABÍJENÍ - CO TO ZNAMENÁ?
Zařízení Hyper Pro jsou vyrobena tak, aby se rychleji nabíjela. Při použití 12,5W nabíječky (5 V / 2,5 A nebo 9 V / 1,5 A) spolu s kabelem USB-C podporujícím protokol USB-PD dosáhne tvé zařízení 100% nabití za méně než 90 minut. To představuje oproti předchozím generacím zařízení výrazné zlepšení.
Již za méně než hodinu lze dosáhnout nabití na 80 %. I když je zařízení zcela vybité, lze jej rychle dobít na kapacitu potřebnou na jedno kompletní použití, a to za pouhé 3 minuty a 15 vteřin. Pro zajištění delší výdrže baterie však doporučujeme nenechávat baterii zařízení zcela vybít.
JAK MOHU ZAŘÍZENÍ RESTARTOVAT?
Chcete-li zařízení restartovat, podržte ovládací tlačítko po dobu 22 sekund, dokud se nezmění zobrazení na displeji. Pokud tlačítko uvolníte před koncem odpočítávání, odpočet se vynuluje. Pokud není otočná záklopka nastavena na hodnotu OFF, může se stát, že výrobek před restartem spustí nedokončenou relaci. Pro správné provedení restartu je důležité držet tlačítko nepřetržitě po dobu 22 sekund.
ZAŘÍZENÍ NEFUNGUJE. NA DISPLEJI SE ZOBRAZUJÍ PŘESÝPACÍ HODINY.
Není se čeho bát. Jedná se o chybu, kterou lze odstranit, a která se během několika minut vyřeší sama. Pokud je zařízení příliš horké nebo jste právě dokončili jeho předchozí použití, nechejte ho vychladnout. Pokud bylo zařízení vystaveno nízkým teplotám (pod 0 °C), přemístěte ho na teplejší místo nebo ho zkuste alespoň po dobu jedné minuty zahřívat v ruce. Zařízení nepoužívejte mimo doporučený rozsah okolních teplot (0–40 °C).
ZAŘÍZENÍ NEJDE ZAPNOUT. DVĚ HORNÍ A DVĚ DOLNÍ LED KOTROLKY STŘÍDAVĚ BLIKAJÍ ČERVĚNĚ.
Není se čeho bát. Jedná se o chybu, kterou lze odstranit, a která se během několika minut vyřeší sama. Pokud je zařízení příliš horké nebo jste právě dokončili jeho předchozí použití, nechejte ho vychladnout. Pokud bylo zařízení vystaveno nízkým teplotám (pod 0 °C), přemístěte ho na teplejší místo nebo ho zkuste alespoň po dobu jedné minuty zahřívat v ruce. Zařízení nepoužívejte mimo doporučený rozsah okolních teplot (0–40 °C).
ZAŘÍZENÍ NEFUNGUJE. NA DISPLEJI SE ZOBRAZÍ VYKŘIČNÍK A RUKA.
Software zařízení je třeba restartovat. Stiskněte ovládací tlačítko a držte ho stisknuté po dobu 22 sekund, dokud se nezmění zobrazení na displeji. Pokud tlačítko uvolníte před koncem odpočítávání, odpočet se vynuluje. Zařízení je možno restartovat též manuálně, pokud kdykoli podržíte ovládací tlačítko stisknuté po dobu 22 sekund. Pokud není otočná záklopka nastavena na hodnotu OFF, může se stát, že výrobek před restartem spustí nedokončenou relaci. Pro správné provedení resetu je důležité držet tlačítko nepřetržitě stisknuté po dobu 22 sekund.
ZAŘÍZENÍ NEFUNGUJE - NA DISPLEJI SE ZOBRAZÍ VYKŘIČNÍK, QR KÓD A DOPRAVNÍ ZNAČKA „ZÁKAZ VJEZDU“.
Výrobek je třeba vyměnit. Kontaktujte prosím zákaznickou linku 800 610 610.
ZAŘÍZENÍ NEFUNGUJE. VŠECHNY LED KONTROLKY BLIKAJÍ ČERVENĚ.
Výrobek je třeba vyměnit. Kontaktujte prosím zákaznickou linku 800 610 610.
PO PŘIPOJENÍ K NABÍJEČCE SE NA DISPLEJI ZOBRAZUJE ELEKTRICKÁ ZÁSTRČKA S VYKŘIČNÍKEM.
Používáte nabíječku, která pravděpodobně není pro nabíjení vašeho zařízení dostatečně výkonná. Použijte doporučenou nabíječku (12,5 W, 9 V / 1,5 A, 5 V / 2,5 A) a kabel USB-C podporující USB-PD.
PO PŘIPOJENÍ K NABÍJEČCE SE PŘI NABÍJENÍ ZOBRAZUJE ANIMACE ORANŽOVÉ LED KONTROLKY POSOUVAJÍCÍ SE SHORA DOLŮ.
Používáte nabíječku, která pravděpodobně není pro nabíjení vašeho zařízení dostatečně výkonná. Použijte doporučenou nabíječku (12,5 W, 9 V / 1,5 A, 5 V / 2,5 A) a kabel USB-C podporující USB-PD.
ZAŘÍZENÍ NA JEDNO NABITÍ NEVYDRŽÍ NA VÍCE NEŽ 10 POUŽITÍ. NA DISPLEJI SE ZOBRAZÍ VYKŘIČNÍK, QR KÓD A IKONA „PORUCHA BATERIE“.
Stejně jako u většiny elektronických zařízení se může kapacita baterie zařízení glo™ Hyper Pro časem postupně snižovat. Doporučujeme zvážit výměnu, aby byl zajištěn optimální výkon.
Jak se mohou uživatelé Glo vyhnout problémům s vkládáním/vyjímáním náplní?
Řešení je jednoduché: pravidelná údržba zařízení glo Hyper Pro od začátku používání.Stačí pouze 3 malá otočení kartáčkem z každého konce zařízení glo po každém vypotřebovaném balení neo/veo.
Mám problém se svým zařízením, s kým to mohu řešit?
Pokud máte problém se svým zařízením, nemějte obavy!Kontaktujte naši zákaznickou linku 800 610 610 a rádi vám pomůžeme s jakýmkoli dotazem.
Náplně se zasekávají, nebo lámou v zařízení, s kým to mohu řešit?
Nejprve doporučujeme vyčistit Vaše zařízení glo™ po každém vypotřebovaném balení neo/veo. Pokud se to nezlepší, nemějte obavy! Chápeme, že někteří uživatelé (kteří si užívají života naplno!) vystavují svá zařízení většímu horku, vlhkosti a zátěži, než na jakou jsou navržena.Proto má každé zařízení záruku 24 měsíců. Nezáleží na tom, co se s ním během této doby stalo – tým zákaznické podpory je tu pro vás. Stačí s nám jednoduše napsat, nebo zavolat a my vám co nejdříve pošleme náhradní zařízení* bez zbytečných otázek!Pokud vaše zařízení nefunguje, jak má, a je již po záruce, doporučujeme poohlédnout se po nejnovější technologii u vašeho prodejce nebo online.*V závislosti na vaší poloze a dostupnosti skladových zásob.
Jak mohu správně udržovat své zařízení glo™, abych předešel budoucím problémům?
Abyste udrželi své zařízení glo™ v perfektním stavu a předešli budoucím potížím, doporučujeme jej pravidelně čistit (ideálně po každém vypotřebovaném balení neo/veo). Podrobné pokyny k čištění najdete v uživatelské příručce, která je k dispozici na webu myglo.com a také v balení vašeho zařízení.Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete další pomoc, kontaktujte naši zákaznickou linku.Stačí nám zavolat na číslo 800 610 610.
Zakoupil jsem si zařízení glo Hyper Pro při jeho uvedení na trh (před dobou delší dobu než 12 měsíců), co mám v případě problémů dělat?
Zařízení glo Hyper Pro má záruku 24 měsíců, v případě dotazů doporučujeme kontaktovat zákaznickou linku 800 610 610.
Náplně se při užívání vysouvají? Dá se s tím něco dělat / předejít tomu?
Aby zákazník předešel problémům týkajících se zařízení glo Hyper Pro, je třeba provádět pravidelnou údržbu.Stačí pouze 3 malé otočení kartáčkem z každého konce zařízení glo po každém vypotřebovaném balení neo/veo.Pokud bude problém přetrvávat, doporučujeme zákazníkovi kontaktovat nsší zákaznickou linku.Stačí zavolat na číslo 800 610 610.
V náplních byl letáček ohledně toho, že se již zařízení nemusí čistit. Proč tedy musím zařízení znovu čistit?
Pro zachování optimálního fungování a delší životnosti zařízení glo Hyper Pro je třeba jeho pravidelná údržba.Ačkoliv technologie StickSeal™ v nových náplních Corcho zabraňuje vypadávání tabákových nebo rooibosových částic do komory zařízení – čímž odpadá potřeba čistit nečistoty, zařízení Hyper Pro přesto vyžadují pravidelnou údržbu pro zajištění optimálního výkonu a dlouhé životnosti.
KDE NAJDU MANUÁL KE GLO™ HYPER+ UNIQ, GLO™ HYPER X2, GLO™ HYPER X2 AIR A GLO™ HYPER PRO?
Uživatelská příručka ke glo™ hyper+ UNIQ – model G403a je k dispozici zde.
Uživatelská příručka ke glo™ HYPER X2 – modely G500a, G510a, G520a je k dispozici zde.
Uživatelská příručka ke glo™ HYPER X2 AIR – model G6010 je k dispozici zde.
Uživatelská příručka ke glo™ HYPER PRO – model G6100 je k dispozici zde.
KDE SE DOZVÍM O NOVÝCH AKCÍCH ZNAČKY GLO™?
Sleduj naše sociální sítě Instagram a Facebook, kde se dozvíte o všech novinkách a akcích. Vždy se můžeš zastavit u nás v Manifestu na Andělu, kde se o tebe postarají naše hostesky či promotéři. Pokud nechceš, aby ti něco uteklo, nezapomeň odebírat i náš newsletter.
Kontaktuj nás
Pokud potřebuješ rychlou reakci, kontaktuj nás na chatu nebo telefonicky.
Pro použití chatu je potřeba povolit funkční soubory cookies.
Nastavení cookies najdeš v patičce v sekci ‚Potřebuješ poradit?‘
Zavolej na bezplatnou linku+420 800 610 610Naši operátoři jsou k dispoziciod 8:00 do 17:30od pondělí do pátku.